597 شرکت در همایش فناوری اطلاعات
شرکت در همایش فناوری اطلاعات

دانشجویان و اعضای انجمن علمی گروه کامپیوتر دانشگاه علوم و فنون مازندران با همکاری مسئولین دانشگاه و همچنین مشارکت دانشجویان، در روز پنجشنبه مورخ 26 بهمن ماه 1402 در همایش فناوری اطلاعات (ITWeekend) به میزبانی sharif-ict شرکت کردند. این همایش از ساعت 9 صبح الی 18 در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، که در آن با دعوت از متخصصین حوزه کامپیوتر و تکنولوژی به بررسی بازار کار، تخصص و اطلاعات در این حوزه پرداختند. دانشجویان با هماهنگی و فراهم آوردن وسیله ایاب و ذهاب توسط انجمن علمی دانشگاه علوم و فنون مازندران در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری حاضر بوده و در این همایش شرکت نمودند.

در این رویداد دانشجویان از طریق بررسی ایده ها، صحبت و مشاوره با متخصصین و خبرگان، شرکت در گفتگو های کارگروهی، برنامه ریزی برای تشکیل گروه های دانشجویی تلاش کردند حداکثر بهره علمی و آموزشی را از این رویداد داشته باشند.

انجمن علمی گروه کامپیوتر دانشگاه علوم و فنون مازندران همچنان در راستای پیشبرد اهداف خود، مصمم بر تدارک امکانات لازم جهت شرکت دانشجویان علاقه مند در چنین رویدادهایی است و کماکان فعالیت های مختلف از قبیل برگزاری یا شرکت در رویداد ها، همایش ها و مسابقات برنامه نویسی را در برنامه خود داشته و پیگیری می نماید.

 



تاریخ انتشار: 14:29:39 1402/11/29
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
رفتن به بالای صفحه